Derde week, 1

2 juni 2018 - Terradillos De Los Templarios, Spanje

Zaterdag 2 juni om hal 7 beginnen met de derde week! De voet is dun, maar de wond gaat nog niet goed dicht! Het was in Carrion even zoeken om hun schelp afbeelding met plaats naam te volgen en op het camino pad te zijn. Veel kerken en kloosters in de stad uit de Romeinse tijd in de Middeleeuwen. Vergaande glorie,in een groot tehuis zag ik veel ouderen bij elkaar zitten. Bij ander groot huis werd ook om half 7 de eerst zuster gebracht. De eerste 12 km gaat over de oorspronkelijke Romeinse weg. Je ziet lang voor je uit waar je naar toe gaat. Een goed pad te lopen en nog niet veel zon. Ondertussen druk aan de klets met een Duitse die ik al eens eerder had gezien.  In Terradillos de los Templarios wilden we naar een Auberge, maar die was vol. De andere in de stad  reserveerde ze voor ons samen een kamer voor 2! Wat een luxe, dat is ook eens lekker, gelijk de was laten doen en uitrusten  in de zon. Ik heb vakantie!

1. Helma:
    2 juni 2018
    houd dat gevoel vast!
  2. Marga:
    3 juni 2018
    Al een eindje op weg zie ik..
    Kon je reisblog maar niet vinden, maar zie daar het is gelukt, last van je voet lees ik.
    Toch maar stoer dat je niet opgeeft.
    Ik ga je nu dagelijks volgens hoor...
    Zit in de nachtdienst en je moet de groeten hebben van Mevr roza....
  3. Ria:
    3 juni 2018
    he josefien ,nog steeds goed bezig, nu jij de steunpilaar van schalkhaar weg bent, vallen hier de bomen met bosjes om, wereldnieuws, je bent vast ook al lekker bruin geworden. groetjes
  4. JosefienHams:
    Dag Ria, hier gaat het nog prima, maar waar jij het over hebt snap ik niets van.
    Graag uitleg en ik kleur nu met zon lekker bij. Goed smeren!
  5. Antoinette Hoppen:
    4 juni 2018
    Hoi Josefien,
    Ik heb het eindelijk gevonden.
    Mooie verhalen. Veel sterkte met het wandelen.
  6. Ria koehorst:
    4 juni 2018
    in schalkhaar is een valwind geweest en in het buitengebied zijn flink wat bomen in een rijtje omgegaan, gelukkig niet op een huis gevallen, het blijft hier ook mooi weer, goed voor je tuin.