De tweede week 7

2 juni 2018 - Carrión de los Condes, Spanje

Het verhaal van vrijdag 1 juni kon ik niet vertellen want ik zat bij de nonnen en die hadden geen WiFi. In de nacht was mijn bril onder het bed gevallen en ik kon er vanuit bed  niet bij. Zien jullie het al voor je dat ik daar midden in de nacht plat op mijn buik op de koude vloer onder het bed ga. Gelukkig was de bril niet stuk! Om half 7 op pad gegaan, langs water wandelen. De Spanjaarden hebben er stenen afwateringen gemaakt voor de akkers. Voor ik Formista in kwam liep ik over een groot watergemaal en vond het eng een foto te maken, maar het lukte. Ik liep tussen akkers door en af en toe scheen de zon. Het laatste stuk was langs de weg en liep toen met een Nederlands stel die er al 1400 km op hadden zitten. Met hen naar het Santé Clara Aurberge gegaan en daar een bed geboekt. Een kamer met 8 bedden! Niet zo groot.Carripn de Los Condes is een mooie plaats met veel kleine winkeltjes. Ik heb er zelfs een tol kunnen kopen. na veel gedoe heb ik ook eindelijk postzegels gevonden. Die nu een kaart krijgen mogen erg blij zijn want dit was genoeg inspanning! Al op tijd gegeten, want om half 7 was er gitaarmuziek in de kerk. Hij speelde Bach ea en het was erg mooi. Naderhand nog even wat gedronken met eerder ontmoette Australiërs  Toen werd het langzaam tijd naar bed te gaan en je spullen kant en klaar leggen zodat je anderen niet stoort als je opstaat!

1. Alfons & Annie:
    3 juni 2018
    Dag Josefien,
    Dapper hoor zo'n wandeling en leuk dat je zo veel verschillende mensen ontmoet. We hebben zojuist jouw verhaal ook voorgelezen aan Johanna. Wij met Johanna volgen jouw avonturen dus met belangstelling. De woorden van Johanna: Josefien hou je goed, hartelijke groeten van Johanna.