De tweede week 4

29 mei 2018 - Castrojeriz, Spanje

Om half 7 werd we door de hosteliere gewekt met gitaarmuziek en zang. Prachtig! Daarna met Sofie uit Utrecht die fietst, in de bar ontbeten en later ook geluncht. De bloedworst van Burgos geprobeerd, was lekker, maar er gaat niets boven de bloedworst van ma Hams.  Ik heb de hele tijd keurig met mijn voet omhoog gezeten. De voet is nog steeds dik, maar minder pijnlijk. Ik wilde om half 2 de bus pakken voor verandering van plaats. De bus ging pas om half 6. In de zon boek gelezen. Met Karin een kopje thee gedronken en toen de bus genomen.In Castrojeriz stapte nog iemand uit die goed Spaans kon en samen naar hostel Rosalia gegaan. Veel geluk want ik had het laatste bed. Om 19 uur kon ik gelijk aan tafel, heerlijk kip gerecht. We bleven droog onder een lek afdak bij de wolkbreuk met onweer op dat moment!

1. Harry Franke:
    29 mei 2018
    Je blijft wel actief maar pas op met je voet.
    Hier hebben we ook een behoorlijke hoosbui gehad. Wel lekker fris, maar het balkon ging lekken en dat was minder prettig en daar moeten we wel wat aan doen.
    Ga je morgen gewoon weer wandelen of doe je het nog een dag rustig aan?
  2. JosefienHams:
    29 mei 2018
    Ik doe het morgen rustig aan al ven ik er wel klaar mee. Nu beter rust en been omhoog zei de familiedokter dat ik straks meer profijt van heb!
  3. Ria:
    29 mei 2018
    josefien, doe je kalm aan ,anders plaag ik je voortaan ook met je benen
  4. Lieke Hassink-Franke:
    29 mei 2018
    Klopt, morgen nog een dag rust en hooghouden. Daarna eigenlijk ook nog niet wandelen... :-( App maar weer een foto morgen :-)