De tweede week, 5 en 6

31 mei 2018 - Boadilla del Camino, Spanje

woemsdag heb ik niet gewandeld en alleen met mijn been omhoog gezeten. Fijn dat ik  een boek bij me had en kon lezen. In dezelfde hostel weer gegeten en geslapen!

Vandaag weer gaan wandelen met een flinke klim naar boven bij opgaande zon. Uitgerust gewandeld tussen de akkers door. Hier 3 Nederlanders tegen gekomen. Aangekomen in de plaats van bestemming, na 20 km waren mijn voeten mooi dun! De stad en de kerk bekeken en bij een andere hostel heerlijk linzensoep en vis met z'n allen gegeten!

1. Lieke Hassink-Franke:
    31 mei 2018
    Aha, dat klinkt goed!!! Met frisse zin weer op pad. Gezond teken dat je zo snel herstelt!!
    Veel plezier verder.
  2. Harry Franke:
    31 mei 2018
    Goed dat je aan één rustdag genoeg had voor je voet en nu gelijk al weer 20 kilometer hebt gewandeld.
    Mooi dat je met zo veel mensen contact hebt. Dat is misschien nog wel het leukste van de hele voettocht.
    De Spaanse regering wankelt, maar jij loopt gewoon je dagelijkse afstand. En dat is prima.
    Al het gekrakeel waar wij gewoonlijk mee bezig zijn, ontgaat je hopelijk voor een paar weken.